Äntligen!

Nu är Måns hemma :) Åhh vad jag har saknat honom, han har nog saknat mig med, det verkade så iallafall.
Jag såg att han har fått en till tand nu också, en kindtand.

Imorgon fyller min mamma år så idag har jag varit i centrum och handlat present till henne, sen så har Måns gjort en present nu på kvällen :)

Städat har jag gjort också, dammsugit och torkat golven. Plockat bort lite skit också. Julsakerna är nerplockade med, julen är ju ändå över.

När Danne kom och lämnade Måns så gick han ner med sakerna i källaren och gick och kastade lite kartonger som jag samlat på mig. Så nu är det lite mer plats i klädkammaren där allting stod...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback