Riktigt trött

Jag är riktigt trött just nu, det känns som att Måns blir busigare för varje dag, orkar snart inte med. Inte undra på att man känner sig slut på kvällarna.
Imorse vaknade han ca 4.30 första gången :/ Men som tur var så somnade han om igen, orka gå upp då.

Igår fyllde min mamma år så då var vi där, var ute och gick en sväng innan också. Måns hade ritat en teckning till sin mormor i present. Första gången han ritade med kritor var det också och han försökte bara äta på dom några gånger... :)

Idag var vi ner till centrum en sväng o handlade lite, köpte present till min systers sambo som fyller år på torsdag. Jag köpte en bingolott också, så jag ska spela ikväll. Hoppas jag vinner lite iallafall, jag vann ingentin på uppesittarkvällen.

Imorgon är det nyårsafton då också, köpte chips o dricka när jag var i affären att ha imorgon kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback