Så var julen över igen då

Jag känner mig väldigt dålig på att uppdatera här...

Måns är hos Danne nu, kommer hem imorgon. Han har varit där sen i torsdags, så här länge har jag aldrig varit ifrån honom :/

Allt man gör inför julen känns så onödigt egentligen, städa, handla julklappar o allt stressande. Julen är ju ändå över på en gång nästan.


Jag ska börja plugga i januari :/ Det känns ju sådär, vill egentligen vara hemma med Måns längre, men det går ju inte. Så det är mindre än 2 veckor kvar till han börjar på dagis nu, usch hur ska jag klara av att lämna honom?!



Lägger in lite bilder från julafton också :)



Kommentarer
Skrivet av: anette

hej fina bilder, fin blogg, läget ? gott nytt år mvh anette

2008-12-28 @ 04:10:41
Hemsida/blogg: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback