Är riktigt trött och dagisplats


Trött är vad jag är, somnade till i soffan en stund mitt i sjukhuset.. Men jag missade inte så mycket som tur var. Sov väl kanske 5-10 minuter bara... Så ikväll går jag nog och lägger mig tidigt.

Vi var ner till centrum idag och kollade lite, jag skulle köpa vantar till Måns som matchar hans mössa, men det fanns inte rätt storlek så Danne får köpa dom någon annanstans istället.

Jag hittade en present till till Måns idag, hittade den i 20-kronorslådan inne på ica.. Helt perfekt.. Billigt och bra och Måns tycker nog om den också.

Jag var in och kollade på kommunens hemsida på ansökan till dagis och såg att vi hade fått platserbjudande på dagiset vi sökt, vi hade sökt från 5 januari men han får inte börja då, det blir den 7 istället. En onsdag? Hmm, aja det blir nog bra det också..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen innan jag somnar

Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Inte så konstigt eftersom 5 januari är en klämdag och 6 januari är röd...

2008-10-27 @ 22:00:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback