Grillad med korv.....



Nu har jag både städat och handlat. Plockat bort allt skit som låg överallt och plockade upp Måns leksaker som låg utspridda. Putsade fönstret i vardagsrummet också, men det blev lite flammigt. Jag hatar att putsa fönster, är inte ett dugg bra på det.
Man kanske skulle anställa någon att göra sånt åt en?

Jag var iallafall bort till ica maxi i arlanda stad och handlade med mamma och Juha. Köpte ett rosa band och lite annat nödvändigt..
Sen efter handlingen så skulle jag köpa en korv där, så då jag sa en grillad med korv.. Haha, jag skulle ju säga med bröd... Tur att ingen hörde det. Det var lite pinsamt.

Snart kommer Måns hem iallafall. Bara en halvtimme kvar ungefär nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback