Hej och hå... Nya bloggen...


Har nu fixat en ny blogg.. Den blev ju riktigt bra.. länk till förra:
http://ungmamma87.blogg.se


Det har inte hänt så jättemycket sen jag bloggade sist.. Måns väger nästan 12 kg nu... 11,9 vägde han sist när vi var på bvc,14/10.
Babysim kurs tre har börjat nu också. Var där idag och badade och han vågade hoppa från kanten nu, vilket han inte har gjort innan.. Då har han fegat och tagit tag i mina eller Dannes händer..

Han har lärt sig blåsa och göra nya ljud. Det kommer fler bokstäver, t.ex t och d. Men än säger han inte så mycket mer än namnam, mamma och hej ibland.

Efter babysimmet idag så var jag till barnens hus och köpte en födelsedagspresent till Måns, det är ju bara ca 3 veckor kvar tills han fyller 1 år. Tiden går alldeles för fort. Ibland längtar jag tillbaka till när han var nyfödd. Det var riktigt mysigt.

Jag har förresten gått ner ca 4 kg sen Danne flyttade härifrån.. Måste ju gå mycket mer nu och så äter jag inte lika mycket längre heller. Men det försvinner ingenting på magen som jag vill. Vill ju få bort den nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback