Shopping

Idag var jag ner till centrum, som vanligt.. Jag köpte två tröjor på New Yorker för presentkortet som jag fick i födelsedagspresent. Kände att jag behövde lite andra tröjor än linnen... Det har jag på mig varenda dag, men nu blir det ändring på det.
Jag köpte ett par vantar på hm till Måns också, men dom satt jättekonstigt och såg ut att vara för små... Så dom blir nog inte använda så mycket.
Vi var upp till min syster en stund efter centrum också och Måns somnade på vägen hem.
Var ju tvungen att väcka honom när vi kom hem och ta på pyjamasen och ge välling, han åt 500 ml idag..
Men han hade iofs inte ätit någon middag.
Han somnade iallfall på en gång efter vällingen. Så han har sovit sen ca 17.30 för ett litet avbrott vid vällingen vid 18.15...


Mer än så har inte hänt idag


Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Ner!!!

Hm.. svårt att skriva med vit text på vit bakgrund, det får du fixa...

2008-10-29 @ 08:18:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback