Jo då

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev igen... Det blir aldrig av, även fast jag sitter vid datorn hela tiden (känns det som)...
Men men... Nu gör jag det iaf..

Måns har börjat prata mer, han säger väl runt 25-30 ord nu, som iaf jag förstår.


Min syster har fått sina tvillingar nu iaf (för lääänge sen)... Den 3 mars tittade dom ut, Gabriel och Sofia :)
Små söta pluttar.. :)

Skolan går rätt okej, lite jobbigt men nu är det mest praktik så, 4 dagar i veckan är jag på en förskola som ligger rätt över vägen bara.. :p Nära och bra...


Varför ska det vara så svårt att träffa någon?? Eller träffar folk gör jag ju men det blir aldrig nåt. Ger snart upp, det finns ingen som vill ha mig ändå så.



Joakim, Gabriel och Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback