Äntligen, äntligen, äääntligen!!

Idag kommer min lilla busunge hem :) Åhh jag vill bara springa till dagis och hämta honom. Har saknat min lilla plutt så otroligt mycket!

I går åt jag hos mamma, eller jag bjöd dom på pizza, så jag vet inte... Vi åt där iallafall :) Gott var det också.

Jag har gått ner lite mer än 1 kg på några dagar, bara för att jag har låtit bli att dricka massa cola och äta massa onyttigt. Jag drack ju oftast minst 1 liter cola om dagen... Det är ju inte så bra det.
Förhoppningsvis kan jag hålla mig ifrån det också, någon gång ibland kan man ju dricka lite men inte som innan.

Nu ska jag äta frukost och klä på mig så jag kan hämta min busunge sen.


Min lilla älskling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback