Busungen

Imorse kom Måns upp och la sig bredvid mig i sängen en liten stund. Så mysigt.
Men sen började han leka istället, hämta leksaker in i mitt rum.. Flera leksaker i sängen hade jag...
Sen efter en stund kom han in igen efter att ha varit iväg en sväng och var då ledsen och sa aj. Tog med mig och visade vad han  hade gjort. Då hade han ju satt igång kaffebryggaren, tagit bort kannan och satt handen där :/ Men det syns ingenting iallafall.
Måste nog städa undan lite i köket så man kan flytta in sakerna lite längre så han inte når.


Vi har ätit frukost precis, Måns åt två smörgåsar, han brukar bara äta knappt en så han måste ha varit hungrig.
Nu ska vi borsta tänderna och klä på oss.
Ska försöka plocka upp lite leksaker innan vi går ner till centrum.

Bara idag och imorgon kvar som jag är ledig :/ Börjar få lite panik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback