Det var gott..

Mums med pizza. I tid kom dom också :)
Måns åt knappt en fjärdedel ungefär av sin pizza.
Han fick med lite godis också, pez, en liten med typ fem stycken i. Han fick dom efter maten, jättenyttigt :p Haha.
Men han tyckte om dom, även om dom var lite hårda att tugga på...

Leksakerna blev upplockade innan maten också.

Var ju till affären och handlade lite. Kom ut därifrån och la kassen med det jag hade handlat under vagnen och kom på då att jag hade glömt att handla en sak.. Så det var bara att gå in igen.
Tur att jag kom på det där och inte när jag hade kommit hem.
Inte för att det är så långt men det är jobbigt ändå att gå fram och tillbaka flera gånger.

Dags att göra iordning Måns nu och lägga honom så han får sova tillräckligt inatt eftersom vi ska upp tidigt imorgon :(


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback