Ensam :(

Är helt ensam här nu, förutom katten då. Men hon ligger och latar sig på soffan..

Måns är hos Danne, han hämtade honom nu på kvällen och ska ha honom till onsdag. Så imorgon ska han äntligen få gå till dagis som han har tjatat om.

Igår blev det sent för Måns. Han kom inte i säng fören kl 20.30. Jag började möblera om så tiden bara försvann. Men han sov till kl 8 imorse så :)

Idag har vi varit ute och gått en sväng, vi var ner till ån och kollade på änderna ("ankorna").. Såg tre små bebisänder, alldeles ludna. Så söta.
Sen gick vi till centrum och kollade lite, inte så mycket men vi var in på leksaksaffären och kollade lite.
Måns såg många saker han ville ha. Ska köpa nånting till honom när jag får pengar från csn sen.
Han vill ha en Fiffi-docka. Han har börjat tjata om Fiffi, eller Pippi som han säger :)
Makkapakka-figur vill han också ha. Får se vad man köper.
Sen efter centrum så gick vi till en lekpark och lekte en stund.
Sen till affären och handlade lite. Måns sa hej massa gånger när vi stod i kön och skulle betala. Han säger hej till allt och alla han.. Alla säger att han är så söt och charmig, men dom har inte varit med honom en längre stund...
Vi var upp till mamma och Juha en sväng sen också, Måns lämnade sina teckningar som han hade ritat till dom.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det tv. Imorgon ska jag nog försöka städa lite, är inte så rent här men det är ju så tråkigt att städa.

Någon som känner för att städa åt mig? ;)

Lägger upp bilder från idag sen när jag orkar. Antingen ikväll eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback