Ikea + bio

Hmm.... Ja, i lördags var jag ju till Ikea och handlade lite. Köpte en jättegosig hund till Måns som han först inte ville ha. Han sa bara nej när jag frågade om han ville ha den och så kastade han iväg den.. Men efter en stund så tog han den och gosade med den i soffan. Sen fick jag inte ta den ifrån honom. Så han sover med den nu :)

Köpte en 'sänghimmel', ett stort löv som jag ska sätta upp sen, men måste borra och så för att få dit den och jag har ingen borr, även om jag hade haft det hade jag nog inte kunnat borra iaf, det hade nog bara blivit fel... Hehe

Var till skopunkten efter Ikea och köpte nya skor till mig och ett par stövlar till Måns som man kan ha hemma, det är lite bökigt att ta med alla grejer hem från dagis jämt. Måste köpa regnkläder att ha hemma också.

Dessutom börjar det bli dags att fixa höst och vinterkläder, bäst att fråga Sandra om dom har några kläder innan man köper nya.

I går (söndag) var jag på bio med H också. Vi kollade på Harry Potter. Den var inte lika bra som dom filmerna innan. Den var lite seg, hände inte så mycket. Men den var ju iofs inte dålig för det.


Ska fortsätta kolla på tvn nu en stund innan jag ska krypa ner i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback