Jobbig kväll

Måns krånglade jättemycket igår, ville inte sova på kvällen. Han somnade ungefär vid 20 men sen vaknade han ca 50 minuter senare och var vaken i två timmar ungefär. Försökte allt kändes det som.. Han fick mer välling, jag låg bredvid honom i hans säng, jag satt på golvet bredvid sängen, han fick vara ensam, han fick ligga i min säng. Kändes lite jobbigt. Men han somnade till slut iallafall, i sin säng ensam. Han sov visserligen tre timmar på dagen igår, kan ha varit det som gjorde att han inte riktigt ville sova.
Imorse kom han upp runt 7, så han har inte sovit så mycket inatt, och det märks. Tänkte lägga honom att sova en stund snart.

Han har ingen feber längre, den var borta igår, men han hostar lite fortfarande och är lite snorig.
Han fick penicillin hos läkaren, för han var röd i ena örat och lite röd i halsen. Proverna visade ingenting men läkaren tyckte att man borde ge penicillin iallafall.


Jag har dåligt samvete, jag har inte gjort nånting med Måns i sommar. Jag vill åka till skansen med honom, men det blir aldrig av, jag vill inte åka ensam heller. Det känns som att det är försent nu. Om man inte skulle åka idag, eller någon dag i veckan, ensam, vilket jag ju inte vill. Men han är ju hos Danne sen två helger efter varann.
Vet inte hur jag ska göra, vill ju göra nånting med honom iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback