Panik och stor kille..

Usch vilken panik jag börjar få. Imorgon börjar skolan igen :/
Jobbigt. Känner mig nervös.


Vi gick upp nyss, Måns sov lite längre än vad han brukar göra. Det är skönt att inte behöva gå upp klockan 5. Men det kommer jag behöva göra imorgon, och varenda dag jag ska till skolan. :/

Idag måste jag antingen ringa eller gå ner till försäkringskassan och fråga om mitt bostadsbidrag, vart det har tagit vägen. Skickade in papprena för två månader sen ungefär men har fortfarande inte fått något beslut. Riktigt sega är dom.
Sen så måste jag köpa busskort också så jag kan åka till skolan. Kan vara bra det. Hehe.

Ska kanske ta mig till centrum en sväng igen och kolla om jag hittar något roligt att köpa. Skulle behöva köpa nya tröjor till både mig och Måns.

Vi var nere på bvc igår också ju och han väger 15 kg nu och är 91,5 cm. Stora killen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback