Sega människor

Är hemma igen efter en sväng i centrum, köpte en väska att ha till skolan som böckerna och det får plats i. 
Förra terminen hade jag min lilla handväska där det knappt fick plats nånting.. Men nu blir det enklare..

Var ner till försäkringskassan och frågade om mitt bostadsbidrag också. Hon som jag pratade med där ringde till någon som skulle fixa det där, så jag skulle få det ena nästa fredag, det som var för juli och sen får jag som vanligt den 27e för den här månaden.
Ska det verkligen få ta så här lång tid? Jag skickade in mina papper i slutet på maj. 2,5 månader sen! Sega människor!

Var och köpte busskort sen också så jag kommer iväg imorgon... Så man inte måste gå ner till stationen på morgonen. Det är jobbigt. Plus att det tar ett tag så då skulle jag nog inte ens komma i tid till skolan.. Inte bra det första dagen.

Vet inte riktigt vad vi ska göra nu resten av dagen. Städa lite kanske. Kanske ska ta fram lekleran som vi har och låta Måns baka lite med den.


Gammal bild på mig och Måns. Första kvällen hemma..

Kommentarer
Skrivet av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

söt blogg du har!

2009-08-12 @ 14:26:55
Hemsida/blogg: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback