Skolan

Sitter i skolan just nu, har lunchrast. Det var inte så farligt att komma hit...
Fick lite panik imorse när jag skulle åka från stationen, såg att en buss åkte från det stället där "min" buss åker ifrån men såg aldrig vilken buss det var. Jag gick och kolade på tidtabellen och där stod det att den bussen jag skulle åka med inte gick den tiden som det stod på internet.. Vet inte vilket som var rätt. Men jag tog tåget iallfall , ville inte vänta på bussen ifall den inte skulle komma. Lika bra att åka tåget då så man kommer i tid iallafall.

Vi har redan fått några uppgifter att göra :/ Inga svåra iofs, men ändå...
Hoppas att vi inte ska gå så länge idag. Visserliggen måste jag ändå gå vid två eftersom jag ska hämta Måns vid fyra.

Jag fick väcka honom imorse, vid halv sju.. Sällan man behöver göra det. Han ville inte komma upp först men jag sa att viu skulle till dagis så då funkade det. Men ändå var han lite krånglig när jag lämnade honom. Han stretade emot när vi skulle gå in på avdelningen och ville absolut inte lämna sin kanin (snuttefilten). Han var iallafall inte ledsen.

Nej nu ska jag gå och äta mina smörgåsar....

Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback