Vart tog pappa vägen?

"Pappa kom hem. Var är du? Kan du komma hem?
Vi behöver dig just nu. Var är du nu? Kan du komma hem?
Om inte för evigt, ändå för en stund.
Ledsen är jag över detta här med min far.
Dåligt är inte allt, vi har haft roliga dar.
Jag och mina syskon är tre bortglömda barn.
-Är det inte svårt utan pappa? Ja men jag är van.
Att ens far bara sådär kan försvinna. Jag vet att många har gått igenom detta här, man får leva med det och jobbigt är det, jag svär.
Svaren finns inte för det min pappa gör. Har faktiskt glömt dig. 
Pappa, för mig är du död.
Vart tog pappa vägen? Vet du hur gammal jag är? Vet du vad jag har gjort?"


Från låten "Vart tog pappa vägen" med Lilleman. Stämmer ganska bra

Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Men den låten är ju asgammal. Stämmer visserligen i alla fall men ändå..

Varför svarade du inte på mitt sms?

2009-08-04 @ 09:04:12
Hemsida/blogg: http://mammasandra.blogg.se/
Skrivet av: Helena

Hej!

Stämmer rätt bra.....sitter du och funderar på pappa?

Kram storasyster.

2009-08-04 @ 10:23:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback