Pepparkakor, tomten och julklappar!

I lördags så bakade jag och Måns lite pepparkakor, eller han satt mest och lekte och tryckte formarna i degen ett antal gånger :)
Men han stoppade ingen deg i munnen iallafall, duktig kille :)

I söndags var det julmarknad i centrum, vi var dit och kollade en sväng. Såg tomten där och Måns skulle springa dit och sitta i knät :) Dom tog bild där som man fick gratis. Jag trodde att han skulle vara rädd för tomten men det var han inte.




Vi såg också bamse lite senare, och dit sprang han jättefort och gav en kram :) Min söta lilla prins ♥ Han tjatade om att han hade kramat bamse sen.
Vi köpte några lotter men vi hade inte mycket tur inte.

Efter det bar det iväg till Joakims 4-årskalas. Där var vi några timmar innan vi gick hem och åt mat lite snabbt innan Danne kom och hämtade Måns.

Måndag och tisdag har det inte hänt så mycket. Varit och spanat lite på Icakillen bara :p hehe

Idag var jag och mamma ner till centrum för att handla lite, det blev en present till Joakim och en julklapp till Måns.
Det är den enda julklappen jag har köpt. Men jag vet precis vad jag ska köpa till resten så jag känner mig inte så stressad över det där nu längre :)
Efter handlingen så gick vi och åt på tamarine, jättegod mat, men hade önskat att maten var lite starkare dock.

Idag ringde det en om mina tapeter, så nästa vecka får jag mina nya tapeter :) Jippie, som jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback