Inget fel

Vi var till läkaren imorse, han lyssnade på lugorna, kollade öron, hals och så och så fick Måns ta blodprov men ingenting visade det. Han hostar bara ändå. Läkaren trodde att det hade med förkylningsastman att göra bara.

Han har faktiskt inte hostat så mycket efter vi var där... Lustigt. Jag vet inte om det är för hostmedicinen jag köpte igår som han har fått några gånger som har börjat verka.
Han sov två timmar på dagen idag. Han var ändå riktigt trött på kvällen sen. Började skrika och gråta vid maten. Sen lite senare somnade vi båda två i soffan en stund :) Så mysigt.
Jag kollade tempen på honom när vi vaknade till efter nån halvtimme, då hade han 38,8 men vet inte om det hade och göra med att han skrek innan. Det märks nog imorrn.

Det tog 45 minuter att få honom att somna sen efter det. Jag somnade till några gånger eftersom jag låg bredvid honom :) Men till slut somnade han iallafall.

Vi var en sväng hos mamma där Sandra och barnen var också. Det blev lite jobbigt med Måns, han var riktigt jobbig. Han skriker, gråter och slåss om han inte får som han vill. Han har verkligen temperament han!

Det blev inga tavlor uppsatta idag, får fixa det imorgon eller så istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback