Så trött, så trött

Efter bara ca 4 timmars sömn inatt så känner jag mig väldigt seg nu. Känns som jag skulle kunna somna vilken sekund som helst.

Jag var ner till centrum och hämtade medicinen, hämtade paketet och kollade lite med mamma.
Det var inte det roligaste att gå hem, kändes som jag skulle sluta andas. Det gör t.o.m ont nu när jag andas :(
Försvinn nu! Orkar inte mer. Ringer nog till läkaren om det känns likadant imorgon.


Nu ska jag leta upp någon film att titta på, på internet. Ska sätta mig i sängen och titta :) Mysa med cola, chips och godis nerbäddad i sängen.

Hoppas på att jag är piggare imorgon.

Fick förresten veta att jag ska på utvecklingssamtal på Måns dagis på tisdag :) Jag hade tänkt att han skulle vara ledig den veckan och trodde inte ens han fick vara där. Men Danne pratade med dom idag och dom sa att han får vara där tis-ons. Han får gå tisdag iallafall så får vi väl se hur det blir på onsdagen.

Men men nu blir det film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback