Upp och ner

Allting känns bara upp och ner just nu. Önskar mitt liv såg annorlunda ut.
Längtar till Måns kommer hem, ca 3 timmar kvar bara. Då känns livet lite bättre iallafall.

Ångrar en sak jag gjorde igår, har haft värsta jävla ångesten hela tiden efter det. Inte kul


Måste gå och köpa glödlampor sen, det är bara 2 av 5 som funkar i lampan i vardagsrummet. Sen så köpte jag två nya lampor när jag var på Ikea igår som jag behöver glödlampor till. Behöver nog komma ut och få lite luft också känns det som.

Kommentarer
Skrivet av: Anna

Hej!

Hittade din blogg av en slump, för att den hette som den gjorde... jag är också mamma till en Måns och namnet är så ovanligt. Nu är ju han mycket större än din pojke, typ vuxen, men namnet är speciellt och han var ensam om att heta det i nästan alla sammanhang han har varit. Kul att det finns fler Måns! Gullig pojke du har! Hälsningar Anna

2009-12-08 @ 23:25:57
Hemsida/blogg: http://www.s-info.se/vikstrom

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback