Uppdatering..

Nu är det ett tag sen igen... Glömmer bort bloggen lite..

Måns har varit sjuk rätt så mycket sista tiden, ögoninflammation först sen var han 'frisk' en vecka innan vi fick åka till akuten för han hade jobbigt att andas, hade då öroninflammation och luftrörsinfektion och massa skit. Han fick iallafall penicillin så jag hoppas han får vara frisk nu.

Jag var sjuk veckan mellan han var sjuk dessutom, hade körtelvirus.. Så jag var borta från skolan i 2,5 vecka ungefär, jobbigt. Jag var dit igår iallafall, hade lite ångest innan, ville inte åka dit men det gick bra.


Jag är riktigt less på att vara singel nu! Vill hitta någon nu...




Min lilla knasboll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback