Dagis och skola

Nu har Måns börjat gå på dagis ordentligt nu, inskolningen har gått jättebra. Tyvärr så måste han vara på dagis 7-16 nästan varje dag :(
Han gnällde lite imorse när jag lämnade honom men det gick över så fort han inte såg mig längre. Jag såg honom när jag stod och väntade på bussen som går precis utanför dagiset och han satt så fint där.
Han blev glad när jag kom och hämtade honom sen, han skulle komma upp på en gång och så fick jag kramar och pussar :) Men han ville inte riktigt gå hem.. Men det gick lättare idag än igår..

Jag började skolan i tisdags, går där 4 dagar i veckan. Egentligen är det till 16 varje dag men jag får sluta vid 14 dom dagar jag ska hämta Måns på dagis eftersom det tar ca 1,5 timme att åka.
Imorgon börjar första kursen, ska bli intressant.

Vi köpte skor till Måns sen förresten, det blev ett par Kavat vinterkängor i storlek 24, dom var lite stora men vi la i en sula så dom blev lite mindre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback