Nu är jag ensam igen...

Nu är Måns hos Danne, ska vara där till imorgon. Ska passa på att städa lite och handla måste jag göra också :/
Svinkallt är det ute också, klädde på måns massa kläder stackarn, och overallen börjar bli lite liten såg jag.
Han växer ju så satans fort, tycker dom flesta kläderna som han har börjar bli/är för små. Så det blir att köpa lite nya kläder när jag får pengar sen.

Måste nog rensa ur hans garderob också, det känns lite onödigt att ha massa kläder där inne som är för små.
Ska rensa hans leksaker dessutom, han har massor, det är fullt med leksaker i hans rum nästan...
Han leker knappt med hälften. Ska nog fråga Danne om han behöver leksaker att ha där, vet ju inte hur mycket han har där men har han inte så mycket så kanske han leker mer med sakerna om dom är där istället.


Igår var vi hos min syster, hennes sambo fyllde år. Var där i ca 5 timmar... Måns och Joakim lekte så fint, Joakim kom och sa till Måns att han skulle komma och leka med honom :) Små sötnosarna.
Sen somnade Måns på vägen hem, nästan på en gång..


Bara 5 dagar kvar till dagisstarten nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback