Vatten i förrådet :/

Jag var ner till förrådet i källaren och skulle leta efter mina hörlurar som var borta (hittade dom där) och det var blött där inne, vissa kartonger var dyngsura men det verkade inte som att det var något som hade blivit förstört.
Jag fick ringa felanmälan iallfall så hoppas att dom kommer och fixar det snart, innan sakerna blir förstörda där nere.


Idag var det jobbigt att lämna Måns på dagis, han blev jätteledsen när jag gick stackarn. Han ville följa med mig.
Det lät som att han blev lite lugnare när han inte såg mig längre iallafall.

Nu ska jag försöka städa lite innan jag ska hämta honom igen vid 14.


Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Du lägger väl ut bild när han blivit klippt?!

2009-01-19 @ 13:30:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback