Alldeles dyngsur..

Idag är Måns 20 månader. Bara fyra månader kvar till han fyller två år.
Känns så konstigt.. Det känns inte som att han är så stor..

Vi har varit ner i centrum idag en sväng med mamma. Vi gick när det regnade som värst, inte så smart kanske...
Var alldeles blöta när vi kom ner till centrum. Mina skor är inte så värst bra, blev alldeles dyngsur..
Kändes som att man gick runt i en vattenpöl hela tiden... hehe.
Jag köpte nya gardiner där nere, dom var lite långa men det spelar inte så stor roll..
Dom hänger uppe nu iallafall. Var less på mina röda gardiner som satt uppe...


Lite bilder...
Tänkte lägga in en liten filmsnutt på Måns senare också...


 

    




Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Den där tröjan känner jag igen :-P

2009-07-13 @ 22:01:47
Hemsida/blogg: http://mammasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback