Bad på balkongen

Idag var vi ner till centrum, jag hittade en riktigt fin klänning inne på hm som jag vill ha. Hade jag haft mer pengar nu så hade jag nog köpt den. Får se hur det blir, kanske köper den nästa vecka eller så.. Hittade en väska som jag vill ha också.

Efter vi hade varit i centrum så var vi och lekte lite, var först till en lekpark men det var mest för större barn så vi gick till den vi brukar vara vid och lekte där istället.

På kvällen så fick Måns bada i sin gamla bebispool (hittade inte den andra) ute på balkongen. Man hade kunnat hälla vattnet direkt på balkongen istället, för det var där det mesta hamnade ändå...





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback