oj då

Vi var ner till centrum en sväng idag och köpte lite kläder åt Måns.
Sen var vi upp till min syster Sandra en stund och Måns badade lite där i deras pool med Joakim.

Jag har blivit ganska så röd idag... Kändes inte så när man var ute och så men solen tog visst rätt bra.

Orkar inte skriva mer nu.. Är alldeles för trött, tänkte lägga in lite bilder men det får komma imorgon istället.
Måste fixa sängen, alla sängkläder ligger i en hög där i eftersom jag tvättade det idag.. Jobbigt.



Godnatt




Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Jag blev visst också lite röd... Märkte det inte först. hihi

2009-07-15 @ 23:21:09
Hemsida/blogg: http://mammasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback