Sjukling

Jag har en liten sjukling här hemma. Han är förkyld, hostar och har 40 graders feber just nu :(
Han ligger i soffan och kollar på barnprogram nu.
Jag fick gå in och hämta honom imorse, han verkade inte vilja gå upp själv. Han vaknade till när jag var där inne innan och sa mamma men han kom inte upp :/ Han verka vilja ligga kvar där. Han vaknade två gånger inatt också. Hade jag inte hämtat honom vid 8 imorse så hade han nog somnat om igen.

Han äter inte så mycket heller. Han åt några skedar med kräm till frukost iallafall, igår åt han ingenting.

Ska ner till läkaren med honom sen och kolla vad det är.

När jag ringde ner dit så bad jag om en svensk läkare för man förstår knappt vad dom utländska där säger, men fick till svar 'det finns inga'.
Fattar inte, varför får man ens jobba som läkare och i såna yrken där man har mycket kontakt med andra människor när man knappt kan svenska? När man ska ge viktig information så borde man väl kunna göra sig förstådd?!
För mig spelar det inte så stor roll, men när det gäller Måns så vill jag ju förstå det dom säger så det inte blir något fel.



Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Mosters lilla sötis

2009-08-01 @ 11:09:07
Hemsida/blogg: http://mammasandra.blogg.se/
Skrivet av: TOBBE

skräckfilmer är inte så farliga :D



Har alla terror på elm street ;) har dem i en dvdbox.

2009-08-02 @ 18:58:22
Hemsida/blogg: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback