Slut

Jag känner mig helt slut.. Måns har varit riktigt jobbig idag.. Han vill nog helst vara på dagis men det går ju inte.
Men han får vara där nästa vecka iallafall, eftersom han ska vara hos Danne hela den veckan.

Måns har inte lagt sig än, han ligger i soffan och tittar på tv.
Tänkte lägga honom snart. Väntar bara på att äppelpajen ska bli klar som står i ugnen :p

Det känns som att jag kommer somna i soffan ikväll.
Jag höll på att somna när jag satt här medans vi väntade på att maten skulle bli klar..

Det blev inget centrum idag, orkade inte.. Vi var bara till affären här uppe en sväng.
Tänkte försöka gå ner till centrum imorgon istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback