Tröttis

Försökte mobilblogga imorse men det kom visst inte fram..
Måns var lite trött igår, han somnade på golvet i badrummet när jag höll på att torka honom efter duschen.. Hehe
Ingen välling hade han fått heller men det gjorde viss inget eftersom han sov till kl 6 imorse :)

Nu är han på dagis en stund, jag ska passa på att städa lite, det behövs. Det går ju inte att göra det när han är hemma, han är livrädd för dammsugaren :/
Han blev ledsen imorse när jag lämnade honom :( Hoppas det gick över fort sen

Måns är hos Danne från imorgon kväll till söndag kväll nästa vecka :/
Över en vecka ska jag vara utan honom :(  Hur ska det gå?!


Kommentarer
Skrivet av: Alina

hoppas du haft en bra dag sötnos! =)

2009-07-02 @ 21:07:49
Hemsida/blogg: http://musicrecord.blogg.se/
Skrivet av: Andreas Årzén

ska ox¨försöka mobilblogga ngn gång.. :) Hoppas din kväll har varit underbar och att du kommer få en grym fredag! Ha det så bra nu // Andreas

2009-07-03 @ 00:39:07
Hemsida/blogg: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback