bebissjuk

Börjar bli bebissjuk... Blir bara värre när man ser alla magar och alla små bebisar överallt..
Vill vara gravid, fundera på vem det är som är i magen, längta, planera, ja allt.
Men det dröjer länge innan nåt sånt händer, har en termin kvar i skolan, sen ska jag jobba ett tag innan också.
Jag ska inte göra samma misstag som sist, det ska gå mer än tre månader av förhållandet.. O ska vara minst förlovad innan också..

Men men längta och drömma kan man ju göra.. Tur att jag har mina systrars pluttar att gosa med iaf...

Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Mina bebisar får du låna när du vill, det vet du...

2009-06-26 @ 07:54:27
Hemsida/blogg: http://mammasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback