Misshandlar mitt barn..

.. kan man tro att jag/vi gör ibland med alla blåmärken och sår han har.. Men det gör jag/vi såklart Inte.
Han har ramlat och slagit sig två gånger idag, först ramlade han på sin plocklåda och gjorde illa sig på kinden/hakan. Senare när vi skulle städa nu på kvällen så lyckades han snubbla och slå i ansiktet igen, i en av bokhyllorna i hans rum så han fick ett litet jack i näsan men det var inte så djupt som tur är.
Han har ett rött sreck över halva näsan och halva kinden.
Min lilla plutt, tycker så synd om honom när han gör sig illa. Det är nästan så man börjar gråta själv när han blir ledsen :(
Han är rätt så klantig, det har han väl fått från mig :p Jag är ju också rätt så klantig... hehe

Jag var aldrig på utvecklingssamtalet, Danne var där ensam men de sa att han var duktig, att han har börjat prata mer och att han verkar äldre än vad han är. Men de sa också att han brukar retas och ta leksaker från de andra barnen och springa iväg.. Han är en liten retsticka..

Måns mormor var här en stund på eftermiddagen. Måns blev så glad, han har gått och tjatat om mormor hela dagen.. Han gick till dörren på förmiddagen och skulle öppna och tjatade om mormor.. :)

Vi var till affären en sväng och handlade lite, så vi har inte gjort så mycket.
Imorrn tänkte vi gå en sväng till centrum, hoppas bara att det inte regnar så mycket.


Nej nu är jag riktigt trött, ska nog hänga tvätten och sen krypa ner i sängen.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback