tråååk

Fy vilket tråkigt väder det är, jag som hade tänkt gå en sväng till centrum men så blir det nog inte för det regnar ganska så mycket och så blåser det också.

Jag och Måns är hemma idag :)
Jag var hemma igår också och tog det lugnt, kunde inte sova natten till måndag. Varför vet jag inte. Men jag sov en timme på dagen igår och så höll jag på att somna flera gånger sen..

Jag hämtade Måns på dagis vid 13.45 igår, han har ju varit hos Danne hela helgen så jag ville ha hem honom så fort som möjligt :) Men han ville inte följa med mig hem...

Han har förresten öroninflammation, Danne ringde i söndags och sa att de hade varit på närakuten för att han hostade så mycket men så hade de sett att han har öroninflammation... Så han äter penicillin nu igen.

Måns sov länge inatt, 19-07.45, men det var nog för att jag hade ställt in fläkten där så han inte blev så varm.
Men det var skönt att inte behöva vakna klockan 5 som han brukar komma och väcka mig..

På eftermiddagen idag ska vi på utvecklingssamtal på dagis. Det ska bli kul faktiskt :)

Nej nu ska jag göra mig iordning och leka lite med Måns.
Hoppas att det slutar regna så man kan gå ut en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback