30 år idag

Idag fyller min syster Helena 30 år. Grattis!

Det blir ingen skola för mig idag heller, jag orkar inte. Känns så onödigt, visst, det är avslutning idag men det är tre timmar bara och så skulle vi äta lunch eller hur det var och jag som är så kräsen, äter nästan ingenting, inte något som jag inte vet vad det är i iallafall... Så jag hoppar över det.

Jag och Måns ska äta frukost, klä på oss och fixa, sen ska han till dagis vid 9.
Jag ska gå och klippa mig klockan 10 också (idag kan jag inte försova mig iallafall :) )
Sen ska jag åka iväg till Hallstavik, till min syster med mamma och Juha.
Måns får inte följa med.. Han ska till Danne i helgen så det blir så omständigt då.

Han kom upp före klockan 5 imorse, vet inte riktigt exakt vad klockan var för jag vara alldeles för trött.
Han somnade om en liten stund iallafall och vi gick upp vid 6.30.

Nu ska vi börja fixa oss lite så vi hinner med...
Han har förresten börjat ropa på vissa.. Går runt och ropar maaamma, mooommo, kaaatten :)


Godmorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback