Böter

Jaha, så har man lyckats få böter då :(
Var in till sthlm igår och shoppade lite och sen när jag åkte hem så kom de där hemska SL-kontrollanterna...
Jag hade ju busskort med reducerat pris på fast jag egentligen inte får åka på det (t.o.m 20 år får man) så jag var ju tvungen att visa leg, eller först försökte jag säga att jag inte hade något men då skulle jag ju skriva mitt personnummer på en lapp så då var det ju kört... Var ju tvungen att visa mitt leg då, så det blev 1200 kr i böter. Jippie, jag som inte har några pengar.... Undra vart jag ska få dem ifrån... Någon som vill betala åt mig? ;p hehe

Men iallafall, jag köte nya skor igår, högklackade... De är väl ca 9 cm höga och det behövs eftersom jag är så kort.... Hoppas bara att jag kan gå i dem ute. Har bara provat inne än så länge och det var inte så svårt faktiskt.
Köpte även ett par sandaler åt Måns också, för 24,50:- :) Billigt och bra..


Nu ska jag fixa frukost åt mig och Måns :)



 Nya skorna.. (och mina vita ben :p)





Och en bild på min finaste lilla prins :)


Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Som jag sa till mamma, du får skylla dig själv, jag har ju sagt åt dig att köpa ett "riktigt" busskort haha.. :-P

Snygga skor du hittade hoppas du kan gå i dom bara...

Ses nån dag. Pussa Måns från mig

2009-05-23 @ 10:23:29
Hemsida/blogg: http://mammasandra.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

usch tråkigt med böter :(

2009-05-23 @ 11:47:10
Hemsida/blogg: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback