Denna dag

Idag har det inte hänt så mycket, vi var iväg till affären och handlade lite.
Tog på Måns stövlar och galonbyxor så han kunde gå själv.. Han tyckte det var kul, det var ju massa vattenpölar överallt som han kunde springa i.. Han blev så glad :)

Sen var mamma och Juha här en sväng. Juha flyttade mina lampor också :) Jag hade ju fortfarande Måns nallepuh-lampa i mitt rum sen vi bytte rum för några månader sen... Hehe. Det var på tiden att de blev flyttade till rätt rum..

Sen hjälpte Måns mig att vattna blommorna :)


Nej nu är det dags att hänga lite tvätt och sen sova..

Godnatt

Kommentarer
Skrivet av: Marie Nellie´s Mamma

hej hej tackar tackar :)

haha jadu det kanske man ska, har itne haft en tacke på det :P

söt liten kille du har :)

2009-05-24 @ 22:43:33
Hemsida/blogg: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback