Död

Så känner jag mig.... Känner mig helt slut men det gick ganska så bra på provet iallafall, bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Hoppade bara över en sak (av ca 20) så det är väl rätt okej för att inte ha pluggat så mycket?

På tåget hem var det kontroll igen, tur att jag hade köpt ett nytt kort med fullt pris idag ;)

Hämtade Måns på dagis sen och jag hittade honom inte först... Kollade runt men jag såg honom inte, så jag frågade en av hans fröknar och hon pekade bakom mig... Ja, då satt han ju på en cykel bakom mig och försökte cykla :) Han var helt enkelt för nära..
Han ville inte riktigt gå hem, han ville vara kvar och leka men jag fick med honom till slut.
Vi gick till affären och handlade lite och jag köpte en glass som vi delade på, en sandwich (stavas?) och han var så fin efter att ha ätit den, fullt med glass runt munnen och ena handen :) Men han tyckte att det var gott iallafall.

Han somnade direkt efter vällingen ikväll, vilket han inte har gjort på ett tag men han blir väl trött av att vara på dagis och busa.

Nu ska jag hoppa in i duschen en sväng innan jag ska sova

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback