Helt sluuut...

Sitter och kollar på esc nu men jag var tvungen att sätta mig vid datorn en liten stund för jag håller på att somna... Är så satans trött. Var med och öppnade på dagiset idag, var där ca 6.20 imorse. Jag brukar knappt vara vaken då annars... Jobbigt.. Imorrn är sista dagen på praktiken.
Nästa vecka blir kort, skönt :) Skola på tisdag och onsdag bara, på onsdag går vi bara 3 timmar. Känns egentligen onödigt att åka in men kan vara bra iaf.. På tisdag har vi prov dessutom :( Inte så kul, så i helgen blir det att plugga när Måns är hos Danne, så jag har ju heeela helgen på mig. Får se hur mkt pluggande det blir.. det brukar inte bli så värst mycket.. Men ska försöka iallafall..

Måns blev 18 månader igår förresten :) Stora killen, väger heeela 14 kg nu och är 88 cm :)
Han börjar bli stor nu, han är ju inte min bebis längre :/
Han har blivit ganska duktig också, säger till om saker o ting. Om han har ont nånstans så komemr han och säger aj och idag för första gången sa han till när han hade bajsat :) Min lilla plutt :)
Han är min lilla hjälpreda också :p Han ska hjälpa till med tvätten jämt, lägga in i maskinen, sätta igång den, bära det till tvättställningen och hjälpa till att hänga också.. Det blir ju inte så bra jämt kanske men men...

Han pratar massor nu, är väl uppe i ca 60 ord..
Han är lite rolig faktiskt när han ska säga Juha.... Han säger Nana åt honom. Hehe.. Vet inte vart han har fått det ifrån...


Nej nu ska jag fortsätta kolla på tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback