Mensvärk

Det blev ingen skola idag, orkade inte åka dit. Har sån mensvärk just nu :( Så jag kände mig inte på humör för att åka dit.
Jag och Måns tog det lugnt imorse istället, han fick gå till dagis vid 9, sen ska Danne hämta honom idag.
De hade redan börjat med samlingen när vi kom dit (ca 9.05) så det var ju inga barn som man såg så Måns ville inte riktigt gå in först när han bara såg ena fröken men han hörde barnen sen och såg jätteundrande ut och kollade vart det kom ifrån... haha.. Men han gick in då iallafall :)

Jag gick förbi affären på vägen hem och köpte en cola så jag kanske känner mig lite bättre.
Måste ner till centrum och lämna alla papper senare idag :/

Idag blir den gamla vagnen troligvis såld  :) Det var en som skulle komma och titta på den, eller hon hade sagt att hon Ska köpa den så vi får se. Hoppas iallafall! Så jag kan betala min böter.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback