Prov idag

Idag ska jag in till skolan och skriva prov :( Skulle egentligen ha skrivit det förra veckan men Måns hade feber då.
Jag har inte pluggat mycket, skulle plugga igår men det gick inte...  Somnade i soffan istället, så det blir att försöka få in allt idag innan. Provet är inte fören 13.30 så jag har några timmar på mig iallafall.

Igår var min äldsta syster här med sina barn och hälsade på. Det blev ju lite liv om man säger så.
Måns kan bli helt galen om han har någon att busa med... De sprang här fram och tillbaka och busade och bråkade lite med... Och Emil har blivit så stor, hade inte sett honom sen han var 3 dagar...
Sen tog vi en promenad till min andra syster och var där ett tag och barnen busade.
Måns blev jättegnällig där och sen somnade han på vägen hem :)

Några bilder från igår kan ni se på min systers blogg

Men jag tog några här också, sen har jag en jättefin bild på Måns, hans mormor och Juha sen dem var här också














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback