Smått panik

Sitter i skolan just nu och väntar på att provet ska börja, det är ca en timme kvar.
Det känns som att det inte kommer gå så värst bra, har inte hunnit plugga så mycket och det jag har läst fastnar inte.
Känner mig inte på så bra humör just nu faktiskt.
Jag fick för mig att det var fel dag jag åkte hit också, då fick jag ju ännu mer panik, men det var rätt...

Det är riktigt skönt väder ute idag iallfall. Skönt att slippa jacka och grejer.
Måns gick in på en gång på dagis imorse, började leka på på en gång :)

Ne nu ska jag plugga lite och hoppas att det fastnar lite iallafall

Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Hoppas att provet gick bra.

2009-05-25 @ 15:40:35
Hemsida/blogg: http://mammasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback