Trött....

Det är inte bra att gå och lägga sig kl 2 på natten när man ska upp vid 8... Är lite trött nu...

Snart ska jag till min syster och passa Sofia och Gabriel medans dom är och handlar.. Se hur det går.. Kan inte ta hand om två bebisar samtidigt..... :p
Ska vara kvar där hela dagen sen.. Leka lite med Joakim också, han ville att jag skulle komma till 'hans hem' igår redan :)

Måns är hos Danne i helgen :( Saknar min plutt men på måndag efter dagis kommer han hem igen :)
Jag hoppas han går till frissan med honom för han börjar bli riktigt långhårig.. Det ser nästan ut som han har en tupé... Han har så mycket hår mitt på huvudet... :p Haha

Han har börjat slåss ganska mycket nu också :( Och han lyssnar inte heller när man säger åt honom, han skrattar oftast åt mig bara. Inte så kul.
Vad ska man göra?


Nej nu ska jag äta lite frukost så jag kommer iväg snart.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback