Svårsövd..

Nu har jag min prins hemma igen ♥ Han kom hem igårkväll. Inte ville han somna på kvällen sen, jag la honom vid kl 19 men han gick upp och tände lampan hela tiden och skulle leka så han somnade inte fören efter  kl 21. Han vill att man ska ligga bredvid honom när han ska sova, men jag vill inte att man ska behöva det. Det är bara för att Danne gör så när han har Måns.
Jag vill ju att han ska kunna somna själv, att man lägger honom i sängen, släcker lampan och går ut och han somnar då... Men det verkar inte han vilja... Jag har faktiskt köpt en nattlampa så jag ska testa ikväll och se hur det funkar. Det lär väl ta ett tag innan han kan somna själv men det är väl bara att gå in med honom ifall han kommer upp och inte sitta/ligga bredvid även om han tjatar.

Idag har vi varit nere i centrum en sväng och fixat med lite papper. Vi gick runt där och kollade lite också, köpte en present till Joakim och köpte som sagt nattlampan och två andra touchlampor som jag tänkte sätta under hyllan i vardagsrummet men såklart glömde jag köpa batterier så jag får väl köpa det imorgon istället.

Nu tänkte vi går ner i källaren en sväng och leta upp julsakerna och ta med dom upp innan det är dags för middag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback