Städa, städa

Jag måste städa lite idag innan jag hämtar hem Måns från dagis.
Det är dock inte så mycket som behöver göras, dammsuga, fixa tvätten och fixa disken.
Jag måste fixa med julkorten också, har inte orkat göra det än.. Men det börjar bli dags för det nu, så man hinner få iväg dom.


Måns har somnat ensam två kvällar nu, första kvällen hörde jag honom gnälla lite, att jag skulle komma och sitta där men han sa det bara en gång sen var han tyst och somnade.
Igår kom han upp två gånger och ville att jag skulle komma in och sitta där, men jag gick och la honom och sa godnatt igen bara och gick ut, sen somnade han :) Så han kan ju faktiskt somna ensam :) Han har ju sin nattlampa tänd så det kanske gör det lite bättre.


Jag köpte pärlor (stora) och pärlplatta till honom i tisdags och igår fick han lägga pärlplattan. Han var faktiskt duktig. Han ville inte göra så jättemycket men jag tänkte att han skulle få fortsätta idag om han vill det sen efter dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback