Fotografering + massa annat...

Idag var vi ner till öppna förskolan och tog kort. Måns var jätteduktig :) Det gick jättefort där inne.

Vi gick runt i centrum en stund och kollade lite sen. Efter det gick vi till väsbyhem och beställde nya tapeter till vardagsrummet :) Hoppas det blir fint bara, att det inte blir alldeles för mörkt. Tapeterna är typ svarta med lite ränder på... Men jag vill ha mörkare där inne så.

Var upp en sväng till mamma också och hälsade på. Inge kul att gå med Måns nånstans, han blir så jobbig när man är hos andra, ännu jobbigare än vad han är hemma :(

I onsdags var vi till Sandra och hälsade på, gick med och hämtade joakim från dagis och var hemma hos dom och lekte en stund.

Jag var hos kuratorn igår och pratade, det kändes bra att få prata av sig lite faktiskt. Ska dit igen om två veckor ungefär.

Det snöade här i veckan också :/ Men det var ingenting som landade som tur var.




Imorgon ska vi ner till centrum igen och köpa present till Freja som fyller tre år på söndag.


Nu väntar vi på att maten ska bli färdig, men det dröjer ett tag, ca 30 minuter till. Blir sen mat idag..
Sen blir det Idol ikväll :)


Måns har börjat prata väldigt mycket, det kommer till o med 4-ordsmeningar ibland :) Min duktiga kille ♥


Kommentarer
Skrivet av: MichelleS

Kolla in mina härliga och goda cupcakes på min blogg!

Finns recept där också..

2009-10-23 @ 18:24:22
Hemsida/blogg: http://michellespiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback