En hel vecka

Nu är min lilla prins hos sin pappa en hel vecka igen :/
Lämnade honom på dagis imorse, han hade knappt tid att säga hej då till mig :) Han sprang in och tog en cykel eller vad det var för något och sa att det va hans... :D Sötnosen.


Ska försöka fixa ny header. Får se om det blir bra. Skulle vilja fixa om hela bloggen men jag är för korkad för det :P haha... Men ioförsig så kan man ju prova sig fram.. Fast då ser det väl alldeles förj**ligt ut istället ;)
Ne ska nog kolla om någon annan kan hjälpa mig med det istället. Så jag inte förstör..


Riktigt trist väder är det idag, grått och regnigt :/ Kallt är det i lägenheten också så jag sitter här och fryser :(


Funderar på att gå ner till centrum en sväng sen, har hittat en tröja där som jag skulle vilja ha... Får se hur det blir med det.


Nu ska jag iallafall fixa lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback