Alkohol och sång

Jag känner mig lite seg idag efter en kväll/natt med alkohol och sång... Jag var med sis till en som hon känner och körde singstar med några andra och drack lite alkohol... Det var skitkul :) Jag som inte ens tycker om att sjunga bland folk.. Jag var nog den som sjöng mest.. :p
Det blev dock ganska sent. Kom hem till Sandra runt 4 imorse... Jag sov där och kom hem för en liten stund sen.

Nu ska jag bara byta kläder sen bär det iväg mot the big city, Hallstavik...

Jag ska nog lägga upp några bilder lite senare, från igår, om jag hittar några fina...


Bye bye so long :)


Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Inte på mig i alla fall...

2010-04-03 @ 08:39:38
Hemsida/blogg: http://mammasandra.blogg.se/
Skrivet av: Helena

Jo, partybild på Sandra tack :-)!

2010-04-06 @ 11:58:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback