Seg idag...

Idag är jag rätt så seg för igår blev det lite festa.. :p
Vi grillade först hos Sandra, min systers grannes syster..... Sen var vi till en vän till min syster och körde lite singstar och så igen. Sen fortsatte vi ut. Vi var ner till magasinet, nere vid stationen. Det var faktiskt första gången jag var där.. Vi var där till dom stängde så jag kom inte hem fören vid 3.30 ca.. Mår väl inte riktigt super idag.. Lite bakis är jag men inte så farligt..
Mamma var så snäll och köpte en coca cola till mig och kom upp med den hit :)

Orkar inte gå utanför dörren idag.. Har varit ut på balkongen en sväng iaf :p det får räcka... Haha

Jag ska nog lägga mig o vila en stund snart igen...


Imorgon kommer min lilla buse hem igen ♥ Längtar


Kommentarer
Skrivet av: din blivande karl

haha rätt åt dig när du går ut :P men nästa helg blir de ju förhoppningsvis massa pussar å kramar med mig ;) puss på dig baby

2010-04-17 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback